woensdag 2 juli 2008

Vandaag ben ik weer een eenzame jongedame. Ik heb net mijn spullen voor Werchter bij elkaar gezocht. 't Was moeilijk kiezen. De weermakers wisten niet echt wat ze wilden de voorbije dagen. Eergisteren voorspelden ze op weather.com nog 4 dagen vol regen, nu zijn de vooruitzichten weer veel beter. Alleen morgen lijkt het nog aardig wat te zullen gieten. Voor de rest heb ik toch vooral kleren ingepakt die op droog weer gericht zijn. In 't ergste geval rij ik eens een keertje over en weer naar hier om voor een verse verpakking voor mezelf te zorgen.

Samen slapen. Daar heb ik vandaag al veel aan gedacht. 't Is toch wel een beetje vreemd dat het er op onze leeftijd nu nog niet van gekomen is. Op dat vlak lijkt hij echt niet op de stereotype man die elke gelegenheid te baat zou nemen om zijn prooi te bespringen. In Werchter zal het er waarschijnlijk toch wel van komen. Ik vind het wel een grappig idee, voor het eerst met mekaar naar bed gaan in een tent zonder bed.

Geen opmerkingen: