donderdag 24 juli 2008

Hoeveel mysteries kunnen er in 1 vat? Ik heb er weer een avontuurlijke persoonlijkheid uitgekozen om lief te hebben. Dinsdag heeft hij zitten bellen met een van zijn vrienden die ook op Dour waren, en ze hebben impulsief besloten om vrijdag voor een weekje naar Zuid-Frankrijk te trekken. Het lief van zijn vriend gaat mee, en hij vroeg of ik ook geen zin had om hen te vergezellen. Ik heb er wel zin in, dat spreekt voor zich. Ik ga morgenvroeg mijn dokter ervan proberen te overtuigen dat het heel slecht met me gaat en dat ik best een paar dagen thuis blijf van het werk. Hopelijk gelooft hij me want liegen is niet mijn sterkste kant. Vanavond ga ik met mijn vriendin naar Bar Jeudi in Antwerpen. Een nachtje de bloemetjes buiten zetten zal me in elk geval helpen om er morgen belabberd uit te zien.

Geen opmerkingen: