woensdag 20 augustus 2008

Ik ben weer terug van mijn zoveelste bezoek aan de dokter, die me zei dat hij volgende week op vakantie vertrekt naar Kos. Ik dacht bij mezelf dat ik die reis bij wijze van spreken grotendeels heb gefinancierd met alles wat ik hem het laatste jaar al heb betaald. Nu gaat het wel echt niet goed met me. Sinds Pukkelpop kan en durf ik niet meer slapen. Het duurt sowieso uren voor ik mijn ogen echt kan dichtdoen, en als ik de slaap vat, droom ik de naarste dingen. Zoals deze: het ene ogenblik zie ik mezelf verlangend kijken naar mijn vriend, die vredig slaapt. Ik kus hem wakker, we beginnen stilletjes te knuffelen en daarna ontstuimig te vrijen. Even later ben ik het niet meer die in zijn armen ligt, maar heeft zijn ex mijn plaats ingenomen en gaat het er allemaal nog veel wilder aan toe.

Het stomme is dat ik er niet met hem kan over praten want hij weet nog steeds niet dat ik iets heb gezien van wat hij op Pukkelpop heeft misdaan. Hij zoekt wel al een paar dagen excuses om niet met me te moeten afspreken. Waarschijnlijk zit hij bij die troela. Eigenlijk zou ik hem gewoon eens duidelijk moeten vragen hoe de zaken zitten, maar ik durf niet. Op zijn moeder afstappen, daar heb ik ook al aan gedacht, maar ofwel weet ze niks, en dan zal ze me misschien toch niet geloven, ofwel weet ze alles, en dan zal ze me mogelijk zelf iets voorliegen.

Geen opmerkingen: